Zgłoś się do nas!
DWIE ŚCIEŻKI “GENERATORA INNOWACJI. SIECI WSPARCIA 3”
To ważne! Możesz wybrać ścieżkę, którą będziemy wspólnie podążać.
Ścieżka 1. Zgłaszasz pomysł lub zalążek pomysłu na innowację.
Ścieżka 2. Zgłaszasz obserwację wyzwania społecznego, które chcesz razem z nami zmienić w innowacyjne rozwiązanie.
Niezależnie od ścieżki, którą wybierzesz, otrzymasz od nas takie samo długofalowe wsparcie.
ZGŁASZASZ SIĘ Z ZESPOŁEM
W grupie siła! Dobierz kogoś do swojego zespołu i zgłoście się razem. Zespół powinien liczyć nie mniej niż 2, nie więcej niż 3 osoby. Możecie reprezentować instytucję/organizację/firmę lub być grupą osób fizycznych.
Najpierw załóż konto na platformie dla innowatorek i innowatorów. Znajdziesz tam formularz, który wypełniasz online. Możesz to robić w swoim tempie: wypełniać fragmentami, zapisywać, wracać i poprawiać, a następnie przesłać do nas dopracowany formularz. Ostateczny termin wysłania formularza to 7 listopada 2024 roku, godz. 23:59.
Niezależnie od liczby osób w zespole, konto zakłada jedna osoba.
Zanim się zalogujesz i wypełnisz formularz możesz zobaczyć WZÓR FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO ze wszystkimi pytaniami dla obu ścieżek.
Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie pozytywnie ocenione, to tak będzie wyglądać Twoja droga w “Generatorze Innowacji. Sieci Wsparcia 3”:
Zapraszamy Ciebie i Twój zespół na krótkie spotkanie online - opowiecie więcej o swoim zgłoszeniu. Udostępniamy test Gallupa, który pokaże piątkę Waszych dominujących talentów.
Jeśli Wasz zespół się zakwalifikuje, to podczas trzech sesji z tutorem czy tutorką pracujecie nad pogłębieniem pomysłu lub wyzwania (w zależności od wybranej ścieżki). Następnie wracasz do formularza online i uzupełniasz niezbędne opisy. Gotowy formularz wysyłasz do 28 lutego 2025 roku.
Po zakwalifikowaniu się do tego etapu otrzymujecie wsparcie zgodne z Waszymi potrzebami. Wraz z badaczem/badaczką sprawdzacie odpowiednim narzędziem badawczym, jakie są potrzeby osób, do których skierowana jest Wasza innowacja. Dostajecie wsparcie eksperckie - konsultujecie się z fachowcami w konkretnej wskazanej przez Was dziedzinie (np. programowanie, kwestie geriatryczne, zarządzanie projektem). Bierzecie udział w wybranych wydarzeniach online: warsztatach z design thinking, spotkaniu sieciującym, webinarium o tworzeniu dokumentacji projektowej. Cały czas towarzyszy Wam tutor lub tutorka. Przygotowujecie Specyfikację Innowacji. Wspólnie pracujemy nad budżetem, harmonogramem testowania i założonymi rezultatami. Wracasz do formularza online, żeby go uzupełnić. Masz na to czas do 16 maja 2025 roku.
Jeśli zaakceptujemy Waszą Specyfikację Innowacji, dostajecie grant na opracowanie, testowanie i przygotowanie innowacji w jej finalnym kształcie. Podpisujemy umowę!
Spotykamy się na żywo w gronie innowatorek i innowatorów, żeby lepiej poznać siebie nawzajem i swoje innowacje.
Nadal otrzymujecie niezbędne wsparcie: 1. Webinarium wyjaśniające, jak po przetestowaniu przygotować gotowy model innowacji 2. Wsparcie tutorskie 3. Opracowanie wizualne modelu (grafiki, rysunki, opisy) 4. Prezentacja innowacji (pitching) przed potencjalnymi jej użytkownikami 5. Wsparcie indywidualne eksperta/ekspertki z konkretnej branży, ambasadora/ambasadorki, animatora/animatorki 6. Superwizje (wspierające rozmowy w grupie innowatorek i innowatorów). 5. Warsztaty z talentów Gallupa. Na tym etapie podejmiemy też działania promujące Waszą innowację.
Nie rozliczacie się fakturami i rachunkami, ale osiągnięciem wskaźników określonych w rezultatach. Skomplikowane? Wszystko wyjaśnimy! Finalny termin rozliczenia grantu: 31 maja 2026 roku.
Wasza innowacja może zostać wybrana do upowszechnienia. Kilka innowacji jeszcze przez rok otrzyma dodatkowe wsparcie przy kampanii promocyjnej, zachęcającej organizacje, firmy, instytucje do wdrożenia tych nowatorskich rozwiązań.
Chcesz poznać więcej szczegółów? Zajrzyj do Przewodnika lub Procedur projektu grantowego!